REGULAMIN XXII JARMARKU DOMINIKAŃSKIEGO


fot: PS FOTO

Regulamin XXII Jarmarku Dominikańskiego w Choroszczy 7 sierpnia 2011 roku

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie imprez masowych, Dz. U. 2001 nr 120 poz. 1298 z zm. oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego publikujemy regulamin XXII Jarmarku Dominikańskiego w Choroszczy.
Organizator:
MIEJSKO-GMINNE CENTRUM KULTURY W CHOROSZCZY
ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz
tel. 085/719 14 31; dyrektor: 0 601 464 321
e-mail: kultura@choroszcz.pl
www.kultura.choroszcz.pl
www. gazeta w choroszczy.pl
Choroszcz, Park Pałacowy
(teren przy Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy)
7 sierpnia 2011 roku /niedziela/
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin, (zwany dalej: „Regulaminem”) został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie imprez masowych, Dz. U. 2001 nr 120 poz. 1298 z zm., (zwanej dalej: „Ustawą” oraz na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
2. Regulamin jest wydany przez organizatora imprezy pod nazwą: „XXII Jarmark Dominikański, która odbędzie się dnia 7 sierpnia 2010 roku w Choroszczy na obszarze parku pałacowego – teren Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy (zwanej dalej: ”Imprezą”) tj. przez: MIEJSKO-GMINNE CENTRUM KULTURY z siedzibą w Choroszczy przy ul Sienkiewicza 29, samorządową instytucję kultury powołaną Uchwałą Nr XVI/146/92 Rady Miejskiej w Choroszczy z dnia 7 grudnia 1992 roku, działającą na podstawie Ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 1997 roku Nr 110, poz. 721 z późniejszymi zmianami) i statutu przyjętego Uchwałą Nr XVII/138/2000 Rady Miejskiej w Choroszczy z dnia 28.04.2000 roku (zwane dalej: „Organizatorem”).
3. Regulamin kierowany do wszystkich osób, które w czasie trwania Imprezy będą przebywać na terenie, na którym przeprowadzona jest Impreza. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego regulaminu.
4. Celem regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Imprezy poprzez określenie zasad zachowania się osób obecnych na Imprezie i korzystania przez nie z terenu, na którym przeprowadzona jest Impreza, a także urządzeń, znajdujących się na nim.
5. Poniższe określenia używane w Regulaminie będą miały następujące znaczenie.
§ „Identyfikator” oznacza identyfikator wydawany przez Organizatora przy wejściu na Teren Imprezy. Identyfikator będzie miał postać blankietu w plastykowej oprawie z zapięciem umożliwiającym przypięcie go do odzieży. Wzór Identyfikatora ustala Organizator; z Identyfikatora może korzystać tylko jedna osoba; uszkodzenie lub zerwanie Identyfikatora powoduje utratę jego ważności; zakazane jest odstępowanie Identyfikatora innym osobom. Identyfikatory otrzymują: organizatorzy Imprezy, obsługa techniczna, handlowcy i wystawcy oraz artyści występujący podczas Imprezy. Innymi wzorami Identyfikatorów – zatwierdzonymi przez Organizatora – posługiwać się będą osoby akredytowane do obsługi fotograficznej Imprezy („Fotograf”, serwis fotograficzny), a także pracownicy służb porządkowych („Ochrona”, pracownicy agencji ochrony).
§ „Sektory” oznacza poszczególne strefy na Terenie Imprezy: (A) Scena wraz z zapleczem socjalno-technicznym, (B) Powierzchnia wystawowa i handlowa, (C) Miejsce przeznaczone dla publiczności.
§ „Służby Porządkowe” oznacza osoby, w tym pracowników agencji ochrony osób lub mienia, legitymujące się identyfikatorem, powołane przez Organizatora do dbania o bezpieczeństwo osób uczestniczących w Imprezie. Członkowie Służb Porządkowych posiadają identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu zawierające: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy.
§ „Teren Imprezy” oznacza park pałacowy w Choroszczy (teren Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy), w który przeprowadzona jest Impreza lub inne miejsce, na które Impreza może zostać przeniesiona z ważnych powodów i podanie do publicznej wiadomości przed Imprezą.
§ „Uczestnik Imprezy” oznacza osobę uczestniczącą w Imprezie. Wstęp na imprezę jest bezpłatny i dowolny, z zastrzeżeniem, że małoletni pozostają pod opieką osoby dorosłej i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostają.
§ „Handlowiec / Wystawca” oznacza osobę, która po wniesieniu stosownej opłaty u Organizatora Imprezy otrzymał Identyfikator upoważniający do ustawienia stoiska handlowego lub promocyjnego na Terenie Imprezy. Handlowiec / Wystawca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu, jak również do przestrzegania przepisów sanitarnych.
II. IDENTYFIKATORY
1. Identyfikatory Wydawane są wyłącznie przez Organizatora Imprezy w jego siedzibie (Choroszcz, ul. Sienkiewicza 29), a w dniu imprezy na Terenie Imprezy w namiocie oznaczonym jako „Biuro Jarmarku Dominikańskiego”. Wyjątek stanowią identyfikatory osób akredytowanych do obsługi fotograficznej Imprezy (serwis fotograficzny), a także pracowników służb porządkowych (pracownicy agencji ochrony) – osoby te będą wyposażone we własne, zatwierdzone przez Organizatora identyfikatory ze zdjęciem.
2. Identyfikatory Handlowcom / Wystawcom wydawane są przez Organizatora po uprzednim uiszczeniu opłaty (w dniu Imprezy w namiocie oznaczonym jako Biuro Jarmarku Dominikańskiego) lub po okazaniu dowodu wpłaty za stoisko na konto Organizatora, zgodnej z cennikiem ustalonym przez Organizatora.
W szczególnych przypadkach – po uzgodnieniu z Organizatorem – Handlowcy / Wystawcy mogą być zwolnieni z opłaty (np. rękodzieło, artyści, sztuka ludowa, regionalna kuchnia i in.).
Osoby uiszczające opłatę za rozstawienie stoiska otrzymują kasowe dowody wpłaty („KP”) lub – na żądanie – faktury VAT.
3. Posiadanie Identyfikatora „Handel” lub „Wystawca” jest dowodem uiszczenia opłaty i posiadania zgody Organizatora na rozstawienie stoiska handlowego lub promocyjnego na Terenie Imprezy. W uzasadnionych przypadkach Organizator lub Służy
Porządkowe mogą zażądać od posiadacza takiego Identyfikatora okazania kasowego dowodu wpłaty („KP”), faktury lub bankowego dowodu wpłaty na konto Organizatora.
4. Zakazane jest odstępowanie i odsprzedawanie Identyfikatora innym podmiotom. Organizator ostrzega, że pozyskiwanie Identyfikatora od osób postronnych niesie ryzyko odmowy wstępu na Imprezę.
5. Identyfikator pozyskany z naruszeniem postanowień regulaminu może być unieważniony przez Organizatora, bez prawa zwrotu należności.
III. WSTĘP NA TEREN IMPREZY
I DO SEKTORÓW
1. Wstęp na teren Imprezy przysługuje wszystkim Uczestnikom Imprezy i jest bezpłatny.
W przypadku, gdy Uczestnikom Imprezy jest małoletni, może on uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej i na jej odpowiedzialność.
2. Uczestnicy imprezy zobowiązują się podczas jej trwania do przestrzegania Regulaminu i podporządkowania się poleceniom Służb porządkowych i Organizatora, a także niezakłócania porządku publicznego i zachowania ogólnych zasad kultury, w szczególności nie zaśmiecania terenu imprezy, zachowania spokoju i nie nadużywania alkoholu i innych środków odurzających.
3. Wstęp na Tren Imprezy nie przysługuje następującym osobom:
– osobom, wobec których zostało wydane orzeczenie: (A) zakazujące wstępu na imprezę masową, w razie ukarania za wykroczenia, o Których mowa w art. 22 Ustawy; (B) zobowiązujące do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności albo wobec nieletniego na podstawie art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o postępowaniu w sprawach nieletnich;
– osobom, które odmawiają przestrzegania niniejszego Regulaminu.
4. Organizator Imprezy może odmówić wstępu na Imprezę oraz przebywania na niej osobom:
a) nie posiadającym dokumentu tożsamości,
b) znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków,
c) posiadającym broń lub inne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje, o których mowa w pkt. 19 Regulaminu,
d) zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku Imprezy,
e) posiadającym różne niebezpieczne przedmioty (ocena przedmiotów jako niebezpiecznych należy do Służb Porządkowych).
5. Wstęp do Sektorów (A) i (B) mają osoby legitymujące się odpowiednim Identyfikatorem: (A) Scena – tylko dla osób z Identyfikatorem „Artysta”, „Organizator”, „Obsługa techniczna” oraz „Służba Porządkowa” i „Fotograf”; (B) Powierzchnia wystawowa i handlowa – tylko dla właścicieli stoisk handlowych i promocyjnych, z Identyfikatorem „Wystawca” lub „Handel”, po uprzednim zgłoszeniu się u Organizatora i uiszczeniu opłaty zgodnie z cennikiem ustalonym przez Organizatora. W uzasadnionych przypadkach Organizator i Służby Porządkowe mogą zażądać zmiany ustawienia stoiska lub jego usunięcia. Wstęp do sektora (C) nie wymaga posiadania Identyfikatora, jest dowolny i bezpłatny.
IV ZASADY ORGANIZACYJNE
I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE
IMPREZY
1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo osobom obecnym na Imprezie oraz porządek podczas trwania Imprezy, poprzez m.in..:
a) Służby Porządkowe (agencja ochrony) i służby informacyjne (organizatorzy) wyróżniające się elementami ubioru lub identyfikatorami;
b) udostępnienie pomocy medycznej oraz zaplecza higieniczno-sanitarnego;
c) zmianę miejsca Uczestnikowi imprezy na inne, jeśli zajdzie taka potrzeba.
2. Uczestnicy imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do pleceń Służb porządkowych i Organizatorów. Odmowa zastosowania się do tych poleceń może wynikać wyłącznie z uwagi na ich sprzeczność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Osoby małoletnie uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę.
3. Uczestnicy Imprezy oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na Terenie Imprezy obowiązani są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na Imprezie, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu. Zakazane jest niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na Terenie Imprezy itp. Uczestnicy zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem.
4. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:
– broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
– materiałów wybuchowych,
– wyrobów pirotechnicznych,
– materiałów pożarowo niebezpiecznych,
– napojów alkoholowych (poza zakupionymi na Terenie Imprezy w miejscu do tego wyznaczonym, w jednorazowym plastikowym kubku lub aluminiowej puszce);
– środków odurzających lub substancji psychotropowych,
– aparatów fotograficznych, kamer, sprzętu nagrywającego audio-wideo i rejestrowania za ich pomocą koncertów;
– zakazuje się prowadzenia bez autoryzacji organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej, innej zarobkowej lub promocyjnej na Terenie Imprezy.
5. Organizator w zakresie określonym Ustawą i przepisami wykonawczymi jest uprawniony do utrwalania przebiegu Imprezy, a w szczególności zachowania osób, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Materiały zgromadzone podczas utrwalania przebiegu Imprezy, mogą stanowić dowody pozwalające na wszczęcie postępowania karnego albo postępowania w sprawach o wykroczenia lub dowody mające znaczenie dl toczących się takich postępowań, organizator niezwłocznie przekazuje prokuratorowi rejonowemu właściwemu ze względu na Teren Imprezy lub Policji. Zgromadzone podczas utrwalania przebiegu imprezy materiały, nie zawierające dowodów pozwalających na wszczęcie postępowania karnego albo postępowania w sprawach o wykroczeniu lub dowodów mających znaczenie dla toczących się takich postępowań, przechowuje się po zakończeniu imprezy przez okres co najmniej jednego miesiąca, a następnie ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
6. Służby Porządkowe, legitymując się identyfikatorem umieszczonym na widocznym miejscu, są uprawnione zgodnie z przepisami Ustawy do:
a) sprawdzania uprawnień do przebywania na Imprezie,
b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
c) przeglądania zawartości bagaży i odzieży osób, w przypadku podejrzenia,
że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty, o których mowa w pkt. 19 Regulaminu,
d) stwierdzania uprawnień osób do przebywania na Imprezie, a w przypadku
stwierdzenia braku takich uprawnień – wezwanie ich do opuszczenia Imprezy,
e) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z Regulaminem, a w przypadku niewykonania tych poleceń – wezwania ich do opuszczenia Imprezy,
f) stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka Służb Porządkowych lub inną osobę, na zasadach określonych w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740, z późn. zm.),
g) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
7. Służby Porządkowe są obowiązane usunąć z terenu Imprezy osoby, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z Regulaminem.
8. Członkowie Służb Porządkowych, w zależności od potencjalnego ryzyka i potrzeb, mogą być wyposażone m. in. w:
– ręczne wykrywacze metalu,
– wzory identyfikatorów i zaproszeń,
– inne niezbędne i prawnie dozwolone środki ochrony osobistej.
9. Stwierdzenia prawa osoby do przebywania na Imprezie członek Służb Porządkowych dokonuje przez:
– sprawdzenie, czy osoba ta posiada ważny identyfikator,
– porównanie okazałego dokumentu ze wzorem.
10. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie na Imprezie jest zabronione, członek Służb Porządkowych odmawia wpuszczenia na imprezę osoby, u której stwierdzono posiadanie tych przedmiotów lub usuwa ją z miejsca przeprowadzania imprezy.
11. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, napojów alkoholowych, materiałów wybuchowych, pirotechnicznych i pożarowo niebezpiecznych oraz środków odurzających i psychotropowych, członek Służb Porządkowych dokonuje ujęcia osoby, u której w przeglądanych bagażach lub odzieży stwierdzono te przedmioty i po ich odebraniu sporządza protokół z tej czynności, a następnie przekazuje tę osobę Policji wraz z odebranymi przedmiotami.
12. Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej lub usunięcia osoby z terenu Imprezy zgodnie z Regulaminem lub Ustawą nie przysługuje prawo zwrotu opłaty wniesionej za możliwość rozstawienia stoiska handlowego lub promocyjnego, ani inne roszczenia.
13. Sprzęt obsługujący Imprezę, ulokowany jest na Terenie Imprezy: sceny koncertowe, sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy itp.
14. Organizator wyznacza strefy podziału Imprezy: Scena (z zapleczem technicznym), miejsca dla publiczności, powierzchnia wystawowa i handlowa, punkty stałego zabezpieczenia przez służby ochronne.
15. Organizator zapewnia bezpieczeństwo przeciwpożarowe poprzez:
a) pracownicy obsługi, Służby porządkowe i organizator muszą znać rozmieszczenie podręcznego sprzętu gaśniczego i źródeł wody oraz zasady postępowania na wypadek pożaru;
b) Służby Porządkowe muszą być przeszkolone w zakresie: zasad prowadzenia ewakuacji, sposobu alarmowania straży pożarnej, zasad podręcznego sprzętu gaśniczego i udzielania pierwszej pomocy medycznej.
16. W czasie Imprezy organizator oraz Uczestnicy imprezy, a ponadto inne osoby
przebywające na jej terenie, zobowiązują się przestrzegać przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
V. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
IMPREZY
1. Identyfikator będący potwierdzeniem wykupienia miejsca na Terenie imprezy w celach handlowych lub promocyjnych, nie podlega zamianie ani zwrotowi.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza identyfikatora poza zwrotem wniesionej opłaty przez Wystawcę / Handlowca.
3. Organizator zastrzega prawo ustalenia i zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych powodów, np. odwołanie przyjazdu przez artystę, Siła Wyższa, itp., a ponadto prawo do ustalenia i zmiany programu pod względem artystycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty.
4. Uczestnik Imprezy lub inna osoba przebywająca na Terenie Imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Uczestnicy Imprezy uczestniczą w niej na własne ryzyko.
5. Organizator utrwala również przebieg Imprezy dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy Imprezy i imprez w przyszłych latach, Organizatora oraz sponsorów. Wizerunek osób przebywających na Terenie Imprezy może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
VI. REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Imprezy na następujący adres korespondencyjny Organizatora.
MIEJSKO-GMINNE CENTRUM KULTURY W CHOROSZCZY
ul. Sienkiewicza 29
16-070 Choroszcz
2. Organizator rozpoznaje reklamacje złożone zgodnie z pkt. 37 w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi osobiście lub listem poleconym. Składający reklamacje musi posiadać dowód nadania listu poleconego.
3. Warunkiem dochodzenia roszczeń jest wyczerpanie procedury reklamacyjnej, o której mowa w niniejszym rozdziale regulaminu.
VII. PRZEPISY KARNE WYNIKAJĄCE
Z USTAWY
1. Kto nie wykonuje polecenia porządkowego, wydanego na podstawie Ustawy lub Regulaminu przez Organizatora lub Służby porządkowe, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
2. kto wnosi lub posiada na Imprezie broń, inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne lub materiały pożarowo niebezpieczne, podlega karze aresztu albo ograniczenia wolności.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Status sponsora imprezy oraz zgodę na ustawienie na Terenie Imprezy stoiska handlowego lub promocyjnego wydaje wyłącznie Organizator.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki Siły Wyższej. Za Siłę Wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub że może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności. Siłę wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, ciepło, światło, działania wojenne lub działania władz państwowych lub samorządowych w zakresie formułowania polityki, praw i przepisów mających wpływ na wykonanie zobowiązań.
3. Niniejszy regulamin jest dostępny:
– na oficjalnej stronie internetowej Organizatora, pod adresem:
www.kultura.choroszcz.pl
– w siedzibie Organizatora (Choroszcz, ul. Sienkiewicza 29), a w dniu imprezy w namiocie ustawionym na Terenie Imprezy, oznaczonym jako „Biuro Jarmarku Dominikańskiego:,
– w punktach informacyjnych na Terenie Imprezy i u osób z Identyfikatorem „Organizator” podczas trwania Imprezy.
4. Korespodencję do Organizatora kieruje się na adres wskazany w pkt. 37 na piśmie, przesyłką poleconą, ewentualnie pocztą elektroniczną na adres e-mail:
kultura@choroszcz.pl
5. Zmiany Regulaminu wymagają podania ich do wiadomości na stronie internetowej
www.kultura.choroszcz.pl
6. Służby porządkowe mogą wydać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz p-poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Ustawy.
8.Regulamin wchodzi w życie z dniem19 kwietnia 2011 roku.

XXII JARMARK DOMINIKAŃSKI
7 SIERPNIA 2011

CENNIK OPŁAT ZA STOISKO

Wstęp Handlowcom/Wystawcom na teren imprezy wyłącznie po uprzednim uiszczeniu opłaty ( w dni Imprezy w namiocie oznaczonym jako Biuro Jarmarku Dominikańskiego) lub po okazaniu dowodu wpłaty za stoisko na konto Organizatora.
Wysokość opłaty według poniższego cennika:

cennik21

W szczególnych przypadkach – po uzgodnieniu z Organizatorem – Handlowcy/Wystawcy mogą być zwolnieni z opłaty (np. rękodzieło, artyści, sztuka ludowa, regionalna kuchnia i in.).

Za korzystanie z energii elektrycznej (dostęp do gniazdka elektrycznego 230 V) dodatkowa opłata w wysokości 30 zł netto (36,90 zł brutto).

Osoby uiszczające opłatę za rozstawienie stoiska otrzymują kasowe dowody wpłaty („KP”) lub – na żądanie – faktury VAT oraz Identyfikator!

Nr konta

40 1140 1775 0000 2536 8700 3001

BRE BANK S.A. Oddział Białystok

Choroszcz, dnia 19 kwietnia 2011

521 odsłon