Oferta sponsorska 32. Jarmarku Dominikańskiego w Choroszczy


O Jarmarku

Jarmark Dominikański w Choroszczy to doroczna jednodniowa plenerowa impreza rozrywkowa z kilkoma koncertami, wystawami plenerowymi, strefami zabaw dla dzieci, sportu, sztuki, zabytkowych pojazdów
i dziesiątkami kramów organizowana przez Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Sportu w Choroszczy w pierwszą niedzielę sierpnia (wyjątkiem były lata 2013-2017). Impreza od 1990 odbywa się w parku przy Muzeum Wnętrz Pałacowych przy ul. Pałacowej w Choroszczy.

Misją Jarmarku Dominikańskiego w Choroszczy jest tworzenie dobrej rozrywki i handlu. Imprezę przyciągającą tysiące osób tworzy Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Sportu w Choroszczy, a patronat honorowy nad największym wydarzeniem w gminie sprawuje burmistrz miasta.

Sponsor czyli kto?

Nasz partner, który inwestuje w swój i nasz rozwój. Swoim partnerom proponujemy poniższe PAKIETY SPONSORSKIE:

PAKIET 500 zł

  • logotyp na plakatach i grafikach internetowych 32 Jarmarku Dominikańskiego
  • banner przy scenie podczas 32. Jarmarku Dominikańskiego
  • artykuł sponsorowany w Gazecie w Choroszczy (wydanie internetowe
    – 2 artykuły)
  • możliwość przeprowadzenia konkursu ze sceny

PAKIET 1500 zł

  • logotyp na plakatach i grafikach internetowych 32. Jarmarku Dominikańskiego
  • banner przy scenie podczas 32. Jarmarku Dominikańskiego (wymiar
    do konsultacji)
  • artykuł sponsorowany w Gazecie w Choroszczy (wydanie internetow
    – 2 artykuły)
  • możliwość przeprowadzenia konkursu ze sceny
  • reklama w papierowym wydaniu Gazety w Choroszczy (jeden numer, format 2, 3 lub 4)
  • banerek reklamowy w internetowym wydaniu Gazety w Choroszczy na okres 3 miesięcy
  • umieszczenie reklamy na Stadionie Miejskim w Choroszczy na okres
    3 miesięcy
  • możliwość ustawienia stoiska firmowego podczas imprezy w specjalnej alejce

PAKIET 4000 zł

  • tytuł sponsora głównego
  • logotyp na plakatach i grafikach internetowych 32. Jarmarku Dominikańskiego
  • banner przy scenie podczas 32. Jarmarku Dominikańskiego (wymiar do konsultacji)
  • artykuł sponsorowany w Gazecie w Choroszczy (wydanie internetowe
    – 3 artykuły)
  • możliwość przeprowadzenia konkursu ze sceny
  • reklama w papierowym wydaniu Gazety w Choroszczy (jeden numer, format 6 lub 7)
  • banerek reklamowy w internetowym wydaniu Gazety w Choroszczy na okres 6 miesięcy
  • umieszczenie reklamy na Stadionie Miejskim w Choroszczy na okres
    6 miesięcy
  • możliwość ustawienia stoiska firmowego podczas imprezy w specjalnej alejce

Na zgłoszenia sponsorów czekamy do 9 lipca – zapraszamy do kontaktu: sport@choroszcz.pl lub tel. 600514554.

Historia Jarmarków

Nie byłoby w Choroszczy Jarmarku Dominikańskiego bez dominikanów. Zakonników sprowadził do miasteczka w 1654 roku wojewoda trocki Mikołaj Stefan Pac herbu Gozdawa. Dominikanie dysponowali klasztorem
z 12 celami, opiekowali się sanktuarium Matki Bożej, prowadzili przyklasztorną szkołę i, zgodnie z dewizą zakonną „Laudare, Benedicere, Praedicare”, chwalili, błogosławili i głosili. Bez wątpienia znakomite okoliczności do pracy kaznodziejskiej stwarzał doroczny odpust na
św. Dominika oraz towarzyszący mu jarmark dominikański zapełniający uliczki ludnego już wówczas, bogatego w sklepy i browary miasteczka, dziś kojarzonego z Podlasiem, a wówczas należącego do ziem Wielkiego Księstwa Litewskiego.

Pierwszy jarmark w nowej, odnowionej formie został zorganizowany
w niedzielę 5 sierpnia 1990 roku. Zaimprowizowaną estradę tworzyły połączone ze sobą dwie przyczepy ciągnikowe. Była to próba organizacji większej imprezy, w nowej rzeczywistości politycznej, po zmianach, jakie zaistniały wówczas w Polsce. Fakt ten miał miejsce już po wyborach samorządowych, wygranych przez miejscowy Komitet Obywatelski”. Sześć straganów i „mobilna” scena przyciągnęły jednak tłumy.

Dziś Jarmark Dominikański to flagowa impreza lata na trwale wpisana w kulturalno-rozrywkowy krajobraz Choroszczy i Podlasia porównywana
z Jarmarkiem Dominikańskim w Gdańsku. Przy czym jarmark choroszczański jest bardziej urokliwy i rzecz jasna podlaski.