Zapisy wystawców na 25. Dzień Ogórka w Kruszewie


W niedzielę 8 września w Kruszewie odbędzie się 25. Ogólnopolski Dzień Ogórka. Jak sama nazwa wskazuje tematyka święta obraca się wokół ogórka. Okolice Kruszewa słyną z upraw tego warzywa oraz starych, tajnych przepisów jego przetwórstwa. Podczas festynu można spróbować nowych smaków ogórka, dowiedzieć się co nieco na temat jego rodzajów i uprawy, a przy tym dobrze się bawić. Festynowi towarzyszą stoiska z wyrobami ludowymi i produktami regionalnymi. Uczestnicy mogą zakupić swojskie wędliny, chleb, ser, kapustę i oczywiście ogórki pod każdą postacią. Zapraszamy serdecznie wszystkich wystawców do wystawienia się ze swoim asortymentem.

Kiermasz odbędzie się 8 września 2024 r. w godz. 10:00 – 19:00. Wystawcy zobowiązani są do przybycia na miejsce imprezy w dniu imprezy, w godzinach: 7:00 – 10:00. Wcześniejsze przybycie i zajmowanie miejsca bez ustaleń z Organizatorem skutkuje uniemożliwieniem wystawcy ponownego rozstawienia stoiska, a co za tym idzie możliwości wzięcia udziału w kiermaszu.

W ramach kiermaszu zostaną zorganizowane strefy wystawców: HANDLOWA, RĘKODZIELNICZA, GASTRONOMICZNA. Swoje stoiska mogą zgłaszać sprzedawcy, twórcy ludowi i rzemieślnicy artystyczni, kupcy, posiadający w swojej ofercie wyroby związane z kulturą ludową i rękodziełem, przedstawiciele restauratorów mających w ofercie potrawy oraz napoje regionalne, wytwórcy przedmiotów sztuki i dawnych wyrobów użytkowych, a także instytucje edukacyjne.

Warunkiem uczestnictwa w Dniu Ogórka w Kruszewie jest zgłoszenie wystawcy u Organizatora pod numerem 725 357 788. Możliwość zapisu na imprezę w charakterze wystawcy rozpoczyna się 19 sierpnia 2024 r. Zapisy będą odbywały się w dni robocze od pon. do pt. w godzinach 9:00-15:00. Ostatni dzień zapisów to 4 września 2024.

Wystawca dokonujący zapisu zobowiązuje się do dostarczenia wypełnionej KARTY ZGŁOSZENIOWEJ drogą e-mail na adres: kultura@choroszcz.pl, albo osobiście do siedziby Organizatora, najpóźniej w momencie wjazdu na plac imprezy. Podpisanie karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem REGULAMINU WYSTAWCÓW. Przy zapisie należy telefonicznie potwierdzić swój asortyment.

OPŁATY

UWAGA! – regulamin zaktualizowany w dn. 22.08.2024 r.

1. Opłata za stoisko handlowe o wym. 3x3m wynosi 200 zł brutto; w przypadku większego stoiska obowiązuje wielokrotność tej kwoty – tj. opłata za każde kolejne stoisko handlowe (3x3m) wynosi kolejne 200 zł brutto. Producenci lokalnej żywności zorganizowani w Stowarzyszeniu Kruszewskie Warzywa Herbowe – opłata za stoisko 3 x 3 m wynosi 100 zł brutto (w razie wielokrotności stoiska, za każde kolejne stoisko 3 x 3 m opłata wynosi 100 zł).

2. Opłata za stoisko gastronomiczne, gdzie serwowane są gotowe do spożycia posiłki, o wym. 3x4m wynosi 300 zł brutto; opłata za każde kolejne stoisko gastronomiczne o wym. 3×4 m wynosi kolejne 300 zł brutto.

3. Opłata za stoisko rękodzielnicze o wym. 3x3m opłata wynosi 150 zł brutto. Rękodzielnicy wskazani w pkt. 15 niniejszego Regulaminu podlegają zwolnieniu z opłaty za stoisko, przy czym zwolnienie dotyczy jednego stoiska 3×3 m – w przypadku większego stoiska obowiązuje opłata 150 zł brutto za kolejne stoisko. Do kategorii RĘKODZIELNICZEJ mogą się zgłaszać wystawcy, których własnoręcznie wykonany asortyment stanowi co najmniej 50 % wszystkich wystawionych przedmiotów. Organizator będzie weryfikował asortyment podczas imprezy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zostanie naliczona opłata w wysokości dwukrotności opłaty za stoisko handlowe. Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia wystawcy do alei handlowej (za odpowiednią opłatą) w przypadku, gdy zgłoszony asortyment nie jest zgodny ze stanem rzeczywistym.

4. Opłata za podłączenie do prądu: za dostęp do prądu opłata wynosi 100 zł brutto. Dla członków Stowarzyszenia Kruszewskie Warzywa Herbowe opłata za dostęp do prądu wynosi 50 zł. Organizator nie zapewnia przedłużaczy.

5. Opłaty za stoisko, zsumowane z opłatą za dostęp do prądu muszą być uiszczone do dnia 31 sierpnia (dowód wpłaty ma być dostarczony do organizatora mailem lub osobiście), przelewem na konto Organizatora: 64 1020 1332 0000 1402 0945 0430 (Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Sportu w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz), tytułem „Stoisko Dzień Ogórka 2024, nazwa firmy/osoby wystawiającej się na wydarzeniu”.

6. Opłata za stoisko w dniu imprezy wynosi 300 zł + ewentualna opłata za dostęp do prądu – 100 zł (Organizator nie gwarantuje dostępu do prądu dla osób zapisujących się w dniu Imprezy).

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZAWIERA REGULAMIN WYSTAWCÓW, Z KTÓRYM KAŻDY WYSTAWCA MA OBOWIĄZEK ZAPOZNANIA SIĘ – poniżej do pobrania

Regulamin imprezy Dzień Ogórka 2024 – do pobrania

405 odsłon