Zapisy wystawców na 25. Dzień Ogórka w Kruszewie


W niedzielę 8 września w Kruszewie odbędzie się 25. Ogólnopolski Dzień Ogórka. Jak sama nazwa wskazuje tematyka święta obraca się wokół ogórka. Okolice Kruszewa słyną z upraw tego warzywa oraz starych, tajnych przepisów jego przetwórstwa. Podczas festynu można spróbować nowych smaków ogórka, dowiedzieć się co nieco na temat jego rodzajów i uprawy, a przy tym dobrze się bawić. Festynowi towarzyszą stoiska z wyrobami ludowymi i produktami regionalnymi. Uczestnicy mogą zakupić swojskie wędliny, chleb, ser, kapustę i oczywiście ogórki pod każdą postacią. Zapraszamy serdecznie wszystkich wystawców do wystawienia się ze swoim asortymentem.

Kiermasz odbędzie się 8 września 2024 r. w godz. 10:00 – 19:00. Wystawcy zobowiązani są do przybycia na miejsce imprezy w dniu imprezy, w godzinach: 7:00 – 10:00. Wcześniejsze przybycie i zajmowanie miejsca bez ustaleń z Organizatorem skutkuje uniemożliwieniem wystawcy ponownego rozstawienia stoiska, a co za tym idzie możliwości wzięcia udziału w kiermaszu.

W ramach kiermaszu zostaną zorganizowane strefy wystawców: HANDLOWA, RĘKODZIELNICZA, GASTRONOMICZNA. Swoje stoiska mogą zgłaszać sprzedawcy, twórcy ludowi i rzemieślnicy artystyczni, kupcy, posiadający w swojej ofercie wyroby związane z kulturą ludową i rękodziełem, przedstawiciele restauratorów mających w ofercie potrawy oraz napoje regionalne, wytwórcy przedmiotów sztuki i dawnych wyrobów użytkowych, a także instytucje edukacyjne.

Warunkiem uczestnictwa w Dniu Ogórka w Kruszewie jest zgłoszenie wystawcy u Organizatora pod numerem 725 357 788. Możliwość zapisu na imprezę w charakterze wystawcy rozpoczyna się 19 sierpnia 2024 r. Zapisy będą odbywały się w dni robocze od pon. do pt. w godzinach 9:00-15:00. Ostatni dzień zapisów to 4 września 2024.

Wystawca dokonujący zapisu zobowiązuje się do dostarczenia wypełnionej KARTY ZGŁOSZENIOWEJ drogą e-mail na adres: kultura@choroszcz.pl, albo osobiście do siedziby Organizatora, najpóźniej w momencie wjazdu na plac imprezy. Podpisanie karty zgłoszeniowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem REGULAMINU WYSTAWCÓW. Przy zapisie należy telefonicznie potwierdzić swój asortyment.

OPŁATY

1. Opłata za stoisko handlowe o wym. 3x3m wynosi 200 zł brutto; w przypadku większego stoiska obowiązuje wielokrotność tej kwoty – tj. opłata za każde kolejne stoisko handlowe (3x3m) wynosi kolejne 200 zł brutto. Wystawcy zwolnieni z opłaty za stoisko, określeni w pkt. 15 niniejszego Regulaminu, są zwolnieni z opłaty za stoisko, przy czym zwolnienie dotyczy jednego stoiska 3×3 m – w przypadku większego stoiska obowiązuje opłata 200 zł brutto za kolejne stoisko.

2. Opłata za stoisko gastronomiczne, gdzie serwowane są gotowe do spożycia posiłki, o wym. 3x4m wynosi 300 zł brutto; opłata za każde kolejne stoisko gastronomiczne o wym. 3×4 m wynosi kolejne 300 zł brutto.

3. Opłata za stoisko rękodzielnicze o wym. 3x3m opłata wynosi 150 zł brutto. Rękodzielnicy wskazani w pkt. 15 niniejszego Regulaminu podlegają zwolnieniu z opłaty za stoisko, przy czym zwolnienie dotyczy jednego stoiska 3×3 m – w przypadku większego stoiska obowiązuje opłata 150 zł brutto za kolejne stoisko. Do kategorii RĘKODZIELNICZEJ mogą się zgłaszać wystawcy, których własnoręcznie wykonany asortyment stanowi co najmniej 50 % wszystkich wystawionych przedmiotów. Organizator będzie weryfikował asortyment podczas imprezy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zostanie naliczona opłata w wysokości dwukrotności opłaty za stoisko handlowe. Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia wystawcy do alei handlowej (za odpowiednią opłatą) w przypadku, gdy zgłoszony asortyment nie jest zgodny ze stanem rzeczywistym.

4. Opłata za podłączenie do prądu: za dostęp do prądu opłata wynosi 100 zł brutto – Organizator nie zapewnia przedłużaczy. Z opłaty za prąd zwolnieni są mieszkańcy z miejscowości: Kruszewo, Śliwno, Izbiszcze, Konowały, Pańki, Rogowo.

5. Opłaty za stoisko, zsumowane z opłatą za dostęp do prądu muszą być uiszczone do dnia 31 sierpnia (dowód wpłaty ma być dostarczony do organizatora mailem lub osobiście), przelewem na konto Organizatora: 64 1020 1332 0000 1402 0945 0430 (Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Sportu w Choroszczy, ul. Sienkiewicza 29, 16-070 Choroszcz), tytułem „Stoisko Dzień Ogórka 2024, nazwa firmy/osoby wystawiającej się na wydarzeniu”.

6. Opłata za stoisko w dniu imprezy wynosi 300 zł + ewentualna opłata za dostęp do prądu – 100 zł (Organizator nie gwarantuje dostępu do prądu dla osób zapisujących się w dniu Imprezy).

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZAWIERA REGULAMIN WYSTAWCÓW, Z KTÓRYM KAŻDY WYSTAWCA MA OBOWIĄZEK ZAPOZNANIA SIĘ – poniżej do pobrania

Regulamin imprezy Dzień Ogórka 2024

Regulamin wystawcy Dzień Ogórka 2024

Karta zgłoszeniowa Dzień Ogórka 2024

39 odsłon