Dzień Ogórka – rozeznanie rynku – organizacja gastronomii


 

Miejsko-Gminne Centrum Kultury i Sportu w Choroszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty realizacji usługi polecającej na sprzedaży napojów alkoholowych do 4,5% oraz organizacji „ciężkiej” gastronomii, na potrzeby realizacji 25. Dnia Ogórka, organizowanego przez M-GCKiS w dn. 08.09.2024 r. w Kruszewie.

Szczegóły realizacji usługi:

  • stoisko z piwem dowolnej marki posiadające min. 3 roolbary – sprzedaż wyłącznie w jednorazowych kubkach – po uprzednim uzyskaniu jednorazowego zezwolenia na sprzedaż alkoholu;
  • dania z grilla i rożna (tj. kiełbaski, szaszłyki, kaszanka, bigos, karkówka, dania regionalne) oraz frytki;
  • zadaszone (np. parasole) i ogrodzone miejsca dla konsumentów (min. 70 miejsc siedzących – stoliki, ławki, parasole oraz ewentualne stoliki barowe).

Zakres obowiązków Oferenta:

  1. Oferent zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5% na terenie imprezy.
  2. Oferent zobowiązany     jest     do     posiadania     aktualnego     ubezpieczenia     od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
  3. Oferent jest zobowiązany do posiadania:
    1. sprawnych, wysoko wydajnych instalacji urządzeń elektrycznych i gazowych zgodnych z aktualnymi normami bezpieczeństwa oraz przepisami BHP;
    2. aktualnego pozwolenia, w tym stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, na prowadzenie swojej działalności oraz niezbędnej wiedzy i doświadczenia i potencjału technicznego, a także dysponowania odpowiednim personelem, który umożliwi prawidłowe wykonanie zadań, o których mowa w Szczegółach realizacji;
    3. wszelkich zezwoleń, atestów, niezbędnych do prowadzenia działalności w zakresie swoich usług i prowadzonej działalności, w tym zapewnienie zgodności działalności z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
  4. Oferent zobowiązany jest do posiadania urządzeń typu grill, rożen, patelnia tylko i wyłącznie tradycyjnych lub gazowych. Nie dopuszcza się używania urządzeń elektrycznych znacznie obciążających sieć. Dopuszczane urządzenia elektryczne: oświetlenie, kasy fiskalne, lodówki- chłodziarki, czajniki, roolbary, frytkownica.
  5. Oferent zobowiązany jest do sprzedaży napojów alkoholowych, bezalkoholowych oraz potraw wyłącznie w opakowaniach i naczyniach jednorazowych.

 

  1. Oferent zobowiązany jest do obsługi punktów gastronomicznych w godzinach trwania imprezy (12.30-19.00).
  2. Oferent zobowiązany jest do ustawienia na terenie zadaszonego miejsca dla konsumentów i koszy (po zakończeniu sprzedaży pozostawienie związanych worków z odpadami dla Organizatora).
  3. Oferent zobowiązany jest do zachowania czystości w punkcie handlowym i w jego bliskim sąsiedztwie, podczas imprezy oraz po jej zakończeniu.
  4. Oferent zobowiązany jest do ustanowienia urządzeń sprawnych technicznie, czystych i estetycznych oraz zapewnienia bezpiecznego korzystania z nich.
  5. Oferent zobowiązany jest do posiadania podręcznego sprzętu gaśniczego, ustawionego przy punkcie gastronomicznym.
  6. Oferent zobowiązany jest do ogrodzenia barierkami przenośnymi miejsca dla konsumentów.
  7. Oferent zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Organizatora w zakresie zapewnienia porządku i bezpieczeństwa przebiegu imprezy oraz przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171 z późn. zm.) w tym w szczególności przekazania zakazu wnoszenia broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych (z wyłączeniem alkoholu do 4,5 %), środków odurzających lub substancji psychotropowych.
  8. Oferent jest zobowiązany do wpłaty na konto Organizatora zaoferowanej ceny za wyłączność na podstawie wystawionej przez Organizatora faktury, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
  9. Za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania przez Oferenta udostępnionego terenu odpowiada Oferent.

Zakres obowiązków Organizatora:

  1. Organizator zapewni w trakcie trwania imprezy występy artystyczne na Program imprezy udostępniony będzie na stronie internetowej Organizatora: www.kultura.choroszcz.pl
  2. Organizator zapewni dostęp do:
    1. energii
  3. Organizator zapewni ustawienie przenośnych toalet dla uczestników
  4. Organizator zapewni ochronę fizyczną całości imprezy.
  5. Organizator zastrzega, iż gastronomia „ciężka” i „lekka” ma jednakowe prawo do sprzedaży frytek oraz napojów zimnych i gorących m.in. kawa, herbata, woda, soki.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie imprezy z przyczyn od niego niezależnych.
     

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 29.08.2024 r. do godz. 12.00, na adres e-mail: psianko@kultura.choroszcz.pl

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numer tel. 85 719 14 31 lub adres e-mail: kultura@choroszcz.pl

148 odsłon